Apua

Opiskeluun sekä verkko-ostamiseen liittyvät oppaat ja yleisimmin kysytyt kysymykset löydät tältä sivulta.

Usein kysytyt kysymykset, UKK

Kuinka tilaan todistusjäljennöksen?

Voit tilata todistusjäljennöksen lomakkeella TÄSTÄ. Todistusjäljennöksistä vastaa kirjaamo kirjaamo@ysao.fi

Unohdin Wilman salasanan, mitä teen?

Voit uusia Wilman salasanan tekstiviestillä siihen puhelinnumeroon, jonka olet antanut järjestelmän tietoihin. Katso ohjeet TÄSTÄ.

Muista, että opiskelijoilla on oma tietotekninen apu EduHelppi, joka neuvoo, ohjaa sekä opastaa tietokoneiden ja mobiililaitteiden käytössä kaikkia YSAOn opiskelijoita paikkakunnasta riippumatta. Lue lisää EduHelpistä.

Verkkokaupassa maksaminen

Kuinka voin maksaa verkkokauppaostokseni?

Henkilöasiakkaana voit maksaa ostokset verkkopankin kautta.

Yritysasiakkaana voit maksaa ostokset verkkopankin kautta, tai mikäli yritys on rekisteröitynyt verkkokauppaan laskutusasiakkaaksi, se voi maksaa ostot laskulla.

Voiko yritykseni maksaa verkkokauppatilauksen laskulla?

Yritysasiakkaat, jotka ovat rekisteröityneet verkkokauppaan laskutusasiakkaaksi, voivat maksaa koulutukset laskulla. Mikäli yrityksesi on jo aiemmin ollut YSAOn verkkokaupan laskutusasiakas, ei sen tarvitse rekisteröityä uudelleen. Kts. seuraava kohta Kuinka yritys voi rekisteröityä laskutusasiakkaaksi.

Kuinka yritykseni voi rekisteröityä laskutusasiakkaaksi?

Mikäli yrityksesi haluaa maksaa verkkokauppatilaukset laskulla, on yritystiedot ilmoitettava rekisteriimme ennen ostosten tekoa. Ilmoita laskutukseemme laskutus@ysao.fi alla olevat tiedot

  • yrityksen nimi
  • y-tunnus
  • yrityksen yhteystiedot
  • yrityksen virallinen laskutusosoite/verkkolaskuosoite
  • yrityksen yhteyshenkilön nimi
  • yrityksen yhteyshenkilön puhelinnumero
  • yrityksen yhteyshenkilön sähköpostiosoite

Lähetämme ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen verkkokauppatunnuksen sekä jatko-ohjeet ja mahdolliset tarkennuspyynnöt. Kun olet kirjautunut yrityksen verkkokauppatunnuksilla, voit valita maksutavaksi laskutuksen.