Asiakashankinnan koulutus sopii erityisesti sinulle, joka työskentelet yritysmyynnissä ja kontaktoit asiakkaita tuotteiden ja palveluiden myynnissä.

Osaat suunnitella ja toteuttaa asiakashankintaa tavoitteellisesti, sekä arvioida ja kehittää asiakashankintaa edelleen.

Tutkinnon osa

Asiakashankinta

Koulutuksen sisältö

– Asiakkuuksien hallinta
– Asiakaskäyttäytyminen ja segmentointi
– Henkilökohtainen myyntityö
– Insights Discovery – valmennus (valmennuksen käytyäsi tunnistat erityyppiset asiakkaat ja osaat luoda oikeanlaisia myyntistrategioita eri tilanteisiin)
– Taloudellinen toiminta ja kannattavuus

Linkki tutkinnon perusteisiin

Koulutuksen aloitus

Koulutuksen aloitus määräytyy opiskelijalle laadittavan henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelman (HOKS) mukaan huomioon ottaen koulutuksen aikataulu ja järjestämismahdollisuudet.

Koulutuksen suunniteltu kesto

3-6 kk, koulutuksen kesto tarkentuu henkilökohtaista osaamisen kehittämissuunnitelmaa laatiessa

Koulutuskohtaiset valintaperusteet

Tutkinnonosan suorittaminen edellyttää asiakashankintaan liittyvissä työtehtävissä toimimisen.

Kielitaitovaatimustaso

B2.1 taito toimia vuorovaikutuksessa
Lisätietoja kielitaidon arvioinnista

Muut mahdolliset kustannukset

Ei kustannuksia.

Opintojen aikainen toimeentulo

Selvitä omalta kohdaltasi opintojen aikainen toimeentulo tästä linkistä

K: Onko koulutus maksuton?
V: Kyllä, oppisopimuksella koulutus on maksuton.

K: Miten verkkokoulutuspäivät toteutetaan?
V: Käytämme Teams-ympäristöä.

K: Kuinka usein koulutuspäiviä on?
V: Koulutuspäiviä on 1-2 kertaa kuukaudessa.

K: Miten tutkinnon osan näytöt toteutetaan?
V: Näytöt toteutetaan aidoissa työtilanteissa työpaikalla.

Lisätietoja antaa

Hakijapalveluiden yhteystiedot ja palveluajat

Ylä-Savon ammattiopisto pidättää oikeudet koulutusten tietojen muutoksiin

Tämä tuotekortti on tarkastettu
15.05.2024