Teetkö työssäsi myynti- ja asiakaspalvelutyötä?
Tässä koulutuksessa opit suunnittelemaan ja toteuttamaan myynti- ja asiakapalvelutyötäsi tavoitteellisesti ja tuloksekkaasti. Lisäksi osaat seurata myynnin onnistumista ja kehittää asiakkuuksia.
Tutkinnon osa
Myynnin ja asiakaspalvelun suunnittelu ja toteuttaminen
Koulutuksen sisältö
— Myynnin suunnittelu ja budjetointi
— Ostokäyttäytyminen ja segmentointi
— Parasta Palvelua -koulutus
— Kuluttajasuoja ja muut toimintaa ohjaavat säädökset
Koulutuksen aloitus
Koulutuksen aloitus määräytyy opiskelijalle laadittavan henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelman (HOKS) mukaan huomioon ottaen koulutuksen aikataulu ja järjestämismahdollisuudet.
Koulutuksen suunniteltu kesto
Koulutuksen kesto tarkentuu henkilökohtaista osaamisen kehittämissuunnitelmaa laatiessa.
Kielitaitovaatimustaso
B2.1
Opintojen aikainen toimeentulo
Selvitä omalta kohdaltasi opintojen aikainen toimeentulo tästä linkistä
Onko koulutus maksuton?
Kyllä, oppisopimuksella koulutus on maksuton.
Miten verkkokoulutuspäivät toteutetaan?
Käytämme Teams-ympäristöä.
Kuinka usein koulutuspäiviä on?
Koulutuspäiviä on 1-2 kertaa kuukaudessa.
Miten tutkinnon osan näytöt toteutetaan?
Näytöt toteutetaan aidoissa työtilanteissa työpaikalla.
Lisätietoja antaa
Hakijapalveluiden yhteystiedot ja palveluajat
Ylä-Savon ammattiopisto pidättää oikeudet koulutusten tietojen muutoksiin