Asiakassuhteiden hoito -tutkinnon osa on tarkoitettu sinulle, joka työskentelet päivittäisjohtamisen tehtävissä erilaisissa toimintaympäristöissä esimerkiksi työryhmän, tiimin, osaston, palveluyksikön, tai vastaavan lähiesimiehenä tai työryhmän vetäjänä. Lisäksi päivittäisiin työtehtäviisi kuuluvat asiakkuuksien hoitaminen ja kehittäminen.

Saat valmiuksia hoitaa ja kehittää asiakkuuksia suunnitellusti huomioiden eri asiakkuudet ja niihin kohdentuvat toimenpiteet asiakassuhteen kehittymisen ja asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi.

Tutkinnon osaan kuuluva koulutuspäivä:
– Asiakassuhteiden hoito ja kehittäminen.

Asiakassuhteiden hoito

Linkki tutkinnon perusteisiin

Koulutuksen aloitus

Koulutuksen aloitus määräytyy opiskelijalle laadittavan henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelman (HOKS) mukaan huomioon ottaen koulutuksen aikataulu ja järjestämismahdollisuudet.

Koulutuksen suunniteltu kesto

Koulutuksen kesto tarkentuu henkilökohtaista osaamisen kehittämissuunnitelmaa laatiessa.

Kielitaitovaatimustaso

B2.1

Opintojen aikainen toimeentulo

Selvitä omalta kohdaltasi opintojen aikainen toimeentulo tästä linkistä

Onko koulutus maksuton?
Kyllä, oppisopimuksella koulutus on maksuton.

Miten verkkokoulutuspäivät toteutetaan?
Käytämme Teams-ympäristöä.

Kuinka usein koulutuspäiviä on?
Koulutuspäiviä on 1-2 kertaa kuukaudessa.

Miten tutkinnon osan näytöt toteutetaan?
Näytöt toteutetaan aidoissa työtilanteissa työpaikalla.

Lisätietoja antaa

Hakijapalveluiden yhteystiedot ja palveluajat

Ylä-Savon ammattiopisto pidättää oikeudet koulutusten tietojen muutoksiin