Työelämäosaaminen;Liiketalousala
Saat valmiuksia hoitaa ja kehittää asiakkuuksia suunnitellusti huomioiden eri asiakkuudet ja niihin kohdentuvat toimenpiteet asiakassuhteen kehittymisen ja asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi.
Tutkinnon osaan kuuluva koulutuspäivä:
– Asiakassuhteiden hoito ja kehittäminen.
USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET (Yrittäjyyden ja liiketoiminnan koulutukset):
– Onko koulutus maksuton? Kyllä, oppisopimuksella koulutus on maksuton.
– Miten verkkokoulutuspäivät toteutetaan? Käytämme Teams-ympäristöä.
– Kuinka usein koulutuspäiviä on? Koulutuspäiviä on 1-2 kertaa kuukaudessa.
– Miten tutkinnon osan näytöt toteutetaan? Näytöt toteutetaan aidoissa työtilanteissa työpaikalla.
Asiakassuhteiden hoito tutkinnon osa on tarkoitettu sinulle, joka työskentelet päivittäisjohtamisen tehtävissä erilaisissa toimintaympäristöissä esimerkiksi työryhmän, tiimin, osaston, palveluyksikön, tai vastaavan lähiesimiehenä tai työryhmän vetäjänä. Lisäksi päivittäisiin tyyötehtäviisi kuuluvat asiakkuuksien hoitaminen ja kehittäminen.
Koulutuksen toteutus
Verkkokoulutus – ohjattuKoulutuksen aloitus ja kesto määräytyy opiskelijalle laadittavan henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelman (HOKS) mukaan huomioon ottaen koulutuksen aikataulu ja järjestämismahdollisuudet.Linkki tutkinnon perusteisiinOppilaitoksesta otetaan sinuun yhteyttä 2 viikon sisällä hakemuksen jättämisestä ja selvitetään opiskelumahdollisuus. Opiskelijavalintaan vaikuttaa hakemukseen täyttämäsi tiedot sekä mahdolliset haastattelut ja/tai soveltuvuuskokeet. Selvitä omalta kohdaltasi opintojen aikainen toimeentulo tästä linkistä
Hae koulutukseen - jatkuva haku nuorille ja aikuisilleMuut alan tutkinnot - työelämäosaaminen